Part superior de la pàgina
Inici del Contingut

Notícies

Accès a l'Agenda i al Bloc de Notícies de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida.

Vídeos

L'EPS disposa d'un canal obert a You Tube on, organitzats per llistes de distribució, trobareu tots els videos d'interès dedicats a l'EPS.

you tube

Vols coneixer en 3 minuts el Grau en Enginyeria Informàtica que s'imparteix a l'Escola Politècnica Superior?

.

Potser també et pot interessar ...

Informá+ica es más es una iniciativa de la Conferencia de Directores y Decanos de Ingeniería Informática (CODDII) que busca promoure i donar a conèixer el paper dels enginyers i enginyeres en informàtica que ocupen llocs de responsabilitat en empreses de diferents sectores. En aquesta sèrie de vídeos testimonials, exalumnes de diferents centres universitaris en Enginyeria informàtica ens expliquen quin és el seu rol a l'empresa i què ens ofereix la informàtica.

informá+ica - Pilar Conesa